HTML

Sminktrend

Minden, ami smink, szépségápolás, kozmetika.... A sminkművészet gyönyőrűségei és a kedvenceim...

Friss topikok

2011.09.08. 20:35 Winni

Sminkem története...

Ezúttal egyik kedves Vendégem sminkes történetét szeretném Veletek megosztani...

"Fantasztikus volt a smink, mindenki dicsérte! A lányom azt mondta, hogy szebb vagyok, mint Ő. Ettől nagyobb bókot nem is kaphattam volna! A főiskolai barátnőim pasijai nem akarták elhinni hány éves vagyok (ők 25-28 évesek). Volt, aki a szemem dicsérte, csodálatosan kihangsúlyoztad!
Az egész smink nagyon jól bírta, észre sem vettem, hogy van rajtam… Nem fogott, nem maszatolt sehol, könnyű volt, és a lemosás is nagyon gyorsan ment. A rúzsom este 8-ig bírta, tulajdonképpen a vacsoráig, akkor leettem. :-))
Egy csodálatos nap volt, melynek sikeréhez Te is hozzájárultál!

További sok sikert és örömet a munkádhoz, biztosan keresni foglak még!"

Köszönettel: Kissné Dudás Ica

 Nektek hogy tetszik a smink? :)

Szólj hozzá!

Címkék: történet alkalmi smink saját smink


A bejegyzés trackback címe:

https://sminktrend.blog.hu/api/trackback/id/tr813212261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása